Mød mindretallet

Årsmødeevalueringsmøde på Flensborghus.

Årsmødeevalueringsmøde på Flensborghus

Efter en dejlig Årsmødeweekend er der lejlighed til at evaluere Årsmøderne. Lill Magill inviterer på vegne af årsmødeudvalget til evalueringsmøde den 18. juni 2026 kl. 18.30 på Flensborghus. Af hensyn til forplejningen, som er kartoffelsalat og pølser bedes man tilmelde sig mødet senest den 10. juni 2026 pr. mail til kultur@syfo.de. Programmet denne aften ser ud som følger:

Lis Jessen, næstformand i Gottorp Amt og formand for Treja og omegn, samt

Bo Heikendorf Petersen, præst i Slesvig og omegn fortæller om deres personlige oplevelser i forbindelse med årsmøderne 2026. Udover det bliver årsmøderne 2026 evalueret både fra udvalgets side og publikum er velkommen til at komme med ris og ros. Efter pausen er det årsmøderne 2027 der er i fokus og der er mulighed for at komme med ideer og tiltag.