
ÅRSMØDEHILSEN FRA STATSMINISTEREN
ÅRSMØDEHILSEN FRA STATSMINISTEREN
Danmarks fungerende statsminister, Mette Frederiksen, har sendt en hilsen til os i Sydslesvig i anledning af Årsmøderne. Den blev sendt i morges på DR P4 Syd i udsendelsen „P4 Morgen Syd og Esbjerg“. Linket er i kommentarsporet.
Du kan genhøre statsministerens hilsen online. Hilsenen kommer et godt stykke inde i udsendelsen. Spol gerne frem til 3:35:09 – eller hør hele udsendelsen. Det kan man også fint
Tak til statsministeren og til DR P4 Syd og Esbjerg


