
TAK FOR EN DEJLIG ÅRSMØDEWEEKEND
Vi siger tak for endnu en dejlig og vellykket årsmødeweekend. Den havde simpelthen alt, hvad man kan ønske sig. Optog, solskin, lækker mad, drikkevarer, ildsjæle, underholdning, grin, gæster, taler, gensyn, familie, fællesskab, tradition, fornyelse, debat, dans, dannebrog, hilsner, musik, leg,...
Tak til alle, der var med. 🇩🇰 🇩🇰 🇩🇰
Her er nogle billeder fra søndagens friluftsmøder i Flensborg, Slesvig og Husum: