Facebook

ÅRSMØDEOPTOG I SLESVIG

Vi har fået denne fine video af Sven-Olaf Bilinger. Den er fra optoget i Slesvig, da det kom ind på pladsen.

Super flot overblik. 1000 tak, Sven-Olaf