Facebook

ÅRSMØDESTEMNING FRA SYDVEST

Så kommer der her endnu flere smukke årsmødebilleder. Denne gang fra friluftsmødet i Husum og lørdagsmødet på Sild, hvor årsmødestemningen tydeligvis var helt i top. De er blevet taget af Nicole Mai (Sild) og Sven Geißler (Husum) – tusind tak for det 😊🇩🇰